
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך?
מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר?
ועכשיו, אם הית נכנס לסדנה קבוצתית של כמה שעות. והיתי שואלת אנשים שהכירו אותך רק כמה שעות בסדנה, מה הכי מאפיין אותך, מה הם היו אומרים?
אם התשובה זהה – סימן שדמותך/האני האמיתי שלך משתקף בתדמית החיצונית שלך וכן גם הרושם הראשוני שלך מעביר אותך נכון
אבל במידה והתשובות שונות – אז למעשה לא העברת את המסר שלך לסביבה..
משהו בתדמית החיצונית שלך משדר ערכים אחרים, תכונות אחרות אולי פחדים אולי חוסר בטחון..
מה שבטוח יצא משהו שונה שאו שקיים גם בתוכך או שמצב מסויים חדש הוציא ממך משהו אחר.
בתהליך של מיתוג תדמית אנחנו מתחילים מהחקר הזה של מי אנחנו באמת. מה התכונות המרכזיות שלנו, מה החוזקות ומה החולשות.
ואז איך נפגין כלפי חוץ את החוזקות והתכונות שהכי תורמות לנו.
במקביל איך נעבוד על החולשות ו"נטשטש" את התכונות והרגשות שלא נרצה להחצין בתדמית שלנו.
ככל שנהיה מודעים ונכיר את השפה הלא מילולית שהתדמית שלנו מעבירה כך נוכל לשלוט במסרים שלנו לסביבה, נדע גם לקרוא יותר טוב את מי שמולנו ונצליח לתקשר בדרך מיטבית שתסלול לנו מסלול חלק להצלחה בכל תחום..
לכל אחד/ת מאיתנו יש את הייחודיות שלו, את היכולות, תכונות, ערכים ואיכויות שהוא מביא עימו.
רק לא תמיד רואים אותנו באמת. לא תמיד רואים עלינו את כל מה שיש לנו לתת, לא תמיד שומעים אותנו, לא תמיד מבינים את המסר שלנו
וקורה שמפספסים כמה שאנחנו שווים!!!
למה זה? כי המעשים והמילים שלנו לא מספיקים כדי להעביר את עצמנו.
אנחנו צריכים גם תדמית חיצונית ותקשורת מקדמת כדי להעביר את המסרים שלנו..
התדמית היא הרושם שאנשים מקבלים עלינו על סמך סיממנים חיצוניים
הדמות זה האני האמית, הפנים שלנו
האידיאל: שיהיה חיבור אמיתי וברור בין הדמות לתדמית שלנו..
בחיבור בין תדמית לדמות נתייחס ל 3 נקודות:
סיפור קצר להבהרת הנושא:
אדם מופנם ושמרני בדעותיו סביר שיבחר בבגדים שמרניים ובצבעים שקטים וכך תואם בחיצוניותו לדמותו.
ועכשיו נניח שהמקצוע שלו מתחום שדורש יצירתיות כמו עיצוב/אומנות/פרסום שאז הציפיה שלנו לראות את היצירתיות בניראות שלו, לראות את הניצוץ הייחודי והצבעוני.
במקרה כזה יכולה להיות סתירה בין המסרים החיצוניים שלו לדמות שלו, לכישורים וליכולות שלו.
קונפליקט כזה – מחבל לנו בהצלחה!
כשאדם זה מגיע לראשונה לראיון עבודה, הוא מבין שצריך לעשות רושם ראשוני שישדר כמה שהוא יצירתי וייחודי לכן יבנה לוק וניראות מעניינת, מיוחדת.
ואכן הרושם הראשוני משמעותי והוא כנראה יתקבל לעבודה – אם ענה לכל כללי בניית רושם ראשוני מנצח.
מזל טוב!! אותו אדם התקבל לעבודה והתחיל לעבוד, אך עם הזמן יחזור להרגליו ללבוש השמרני והבאנאלי והוא יתגלה במלוא "מערומיו".
השפעת הרושם הראשוני תקטן עד תיעלם והשפעת התדמית שתתגבש לגביו תשפיע על היחס וההסתכלות של אנשים לגביו.
לכן פה נכנס שלב שימור הרושם הראשוני. שמירה על התדמית
בהתחלה באופן מלאכותי אך מודע, תוך הבנה שהתדמית החיצונית חשובה והוא רוצה להציג את כל הטוב הזה שיש בו בתדמית החיצונית..
בעל ספר החינוך אמר משפט קצר אך אמיתי מאוד: "אחרי המעשים נמשכים הלבבות"
הלב של האדם מתפעל ממה שהאדם מתעסק.
אם נרגיל את עצמנו לתדמית מסויימת בגלל מטרה זו או אחרת שאז השכלנו להבין שישנו פער בין המסרים שאנחנו רוצים להעביר לבין המסרים שאנו מעבירים למעשה.
בדרך זו במשך הזמן – דמותינו ותדמיתנו תהיינה אחת.
ועכשיו תענו על האימרה: "הבגד עושה את האדם או האדם את הבגד?"
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם