
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה.
המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו.
המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם:
הדימוי העצמי בחלקו מתעצב בשנות הילדות המוקדמות ובחלקו ממשיך להתעצב גם לאחר מכן בהמשך החיים…
האדם אינו מה שהוא חושב על עצמו והוא אינו מה שאחרים חושבים שהוא, אלא האדם הוא מה שהוא תופס שאחרים חושבים שהוא. אנו רגישים למילים ולסימנים בהתנהגות של אחרים המרמזים על הערכתם אותנו.
**בטחון עצמי הוא הרבה פעמים תוצר של דימוי עצמי.
**השיקוף והאמונה הם שני מקורות נפרדים שיוצרים תהליך מעגלי.
השפעה על הערכה עצמית – מאחר והדימוי הינו איך שאדם מתייחס לעצמו, הרי שאם אדם מייחס לעצמו תכונות שליליות שאז גם הערכה שלו על עצמו תהיה הערכה נמוכה – ולהיפך.
השפעה חיצונית על הסביבה – למעשה בתדמית החיצונית שלנו אנו משדרים את הפנים שלנו: בשפת הגוף והבעות הפנים, בתנועה במרחב, בסגנון תקשורת, לבוש וכו' לכן גם ההערכה שלנו את עצמנו תוקרן כלפי חוץ.
אם נעריך את עצמנו בדרך שלילית, הרי שכך גם הסביבה תתפוס אותנו – ולהיפך.
מעבר לכך ישנן השפעות נוספות על התנהגויות, מטרות ויעדים בכל תחומי החיים…
בתהליך מיתוג תדמית אנחנו נוגעים גם בנושא הדימוי העצמי:
לסיכום, הנגיעה בנושא הדימוי העצמי חשובה, אך חשוב לציין שזהו לא תהליך פסיכולוגי – אלא רק שיקוף והתכווננות לחיזוק הדימוי והביטחון העצמי וזאת מאחר ויש קשר ישיר בין הפנים שלנו לחוץ…
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם