
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין.
אנשים רבים מתקשים לתקשר בצורה יעילה – בעל פה ובכתב. הם מעבירים מחשבות ורעיונות שאינם משקפים את משמעותם המיועדת, וכי מקבליהם מפרשים או מבינים אותם לא נכון.
ובכך יכול להיווצר בלבול, תסכול, מאמץ מבוזבז והחמצת הזדמנויות.
מחקרים מראים שתקשורת טובה היא אחת הכישורים ה"רכים" המובילים שמנהלים מחפשים אצל העובדים. אך תקשורת תמיד תצליח רק כאשר מי ששולח את ההודעה וגם מי שמקבל אותה מבין את המסרים המרכזיים שמועברים.
תהליך התקשורת כולל 7 שלבים, הבנת התהליך תעזור לנו להיות מודעים יותר למה שקורה בזמן העברת המסרים.
בשלב זה רצוי לתכנן את התקשורת – חשיבה מהסוף להתחלה: מה אני רוצה להשיג בסוף התהליך?
נחלק ל – 3 רמות:
חשוב להתייחס לשפה שתהיה תואמת בינך לבין מקבל המסר, להתאמה התרבותית בינך לבין מקבל המסר, חשוב לזהות ולהכיר את סגנון התקשורת של מי שמולך ולפנות אליו בהתאם, בדרך הכי יעילה להגיע אליו.
לסגנונות תקשורת יש סיממנים שניתן לזהות, כולל סיממנים חיצוניים בסגנון הלבוש שיוכלו לעזור ולכוון אותך לדבר "נכון". על סגנונות תקשורת אכתוב בנפרד בהמשך.
ערוצי תקשורת מילוליים כוללים פגישות פנים אל פנים, שיחות ועידה בווידיאו. אמנם תקשורת בכתב כוללת מכתבים, דוחות, מיילים, הודעות אישיות ופרסומים ברשתות החברתיות. ייתכן שתרצה לכלול הודעות קטעי וידאו, תמונות, איורים או תרשימים וגרפים להדגשת עיקריך.
לערוצים שונים יש נקודות חוזק וחולשה שונות, בחר בדרך שבה אתה מרגיש הכי בנוח והכי שולט בתהליך.
ככל הנראה בלבול יתרחש בשלב זה של תהליך התקשורת, אם כי זה לא אומר שזה תמיד יהיה אשמת המפענחים. יכול להיות שחסר לו ידע רקע מספיק כדי להבין את המסר, או שהוא לא יכול להבין את הסגנון הנכתב/נאמר או את השפה הטכנית בה אתה משתמש. לכן חיוני שתתמודד עם נושאים כמו אלה בשלב הקידוד.
פירוש הדבר שתפקידך, כשולח, לקחת בחשבון רעיונות ותחושות אלו בעת עריכת המסר שלך. כדי לעשות זאת ביעילות. הפעל את האינטלגנציה הרגשית שלך ואת האמפתיה.
אם אתה מגלה שהייתה אי הבנה, נסה להתאים את המסר. למשל, אם אתה מדבר על נושא מורכב, מצא דרך פשוטה יותר לתקשר אותו. האם תוכל לפרק אותו לשלבים, או להסיר ז'רגון טכני? זה יקל על כולם בקהל שלך להבין את הנושא, לא משנה הידע שלהם ברקע.
לסיכום, ככל שנכיר ונהיה מודעים לכל 7 שלבי תהליך התקשורת, כך נוכל לפתח מיומנות תקשורת והעברת מסרים אפקטיבית ומועילה.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם