
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם מקרין.
רק מה קורה כשאדם בתדמיתו החיצונית שונה מדמותו האמיתית (האני שלו)? שאז אנשים שופטים אותו על תדמיתו כי לה ההשפעה הרגשית החזקה ביותר ואותו אדם מפסיד בכך שלא מכירים במהות האמיתית שלו.
דוגמא שיכולה להבהיר זאת היא:
אישה דתיה ללא כיסוי ראש או פיאה וסגנון הלבוש שלה כולל מכנסיים ולא חצאיות או שמלות. התדמית החיצונית שלה היא כחילונית וכך גם נתייחס או נראה אותה, אך למעשה המהות האמיתית שלה היא אישה דתיה.
ההשפעה שיש למראה עיניים ולסימנים חיצוניים היא הגדולה ביותר והיא שמנהלת לנו את הרגשות וההתייחסות לאנשים.
בתהליך של מיתוג תדמית אנחנו מתחילים מהחקר הזה של מי אנחנו באמת. מה התכונות המרכזיות שלנו, מה החוזקות ומה החולשות.
ואז איך נפגין כלפי חוץ את החוזקות והתכונות שהכי תורמות לנו.
במקביל איך נעבוד על החולשות ו"נטשטש" את התכונות והרגשות שלא נרצה להחצין בתדמית שלנו.
אדם מבריק ומוכשר שבטוח יש לו מה לתת, מצטרף לישיבת עבודה ומרגיש שלא רואים אותו, מבטלים את דיעותיו, לעיתים לא שומעים אותו כי הקול שלו והנוכחות שלו לא בולטת. יש בו גם תעוזה ויצירתיות וראיה קדימה – אבל לא רואים את זה עליו ולכן לא ניתנת לו מספיק הזדמנות.
מנהלת רוצה להפגין קשיחות ולהעביר לצוות שלה את רצינות המשימות ואת חשיבות העמידה בזמנים, אבל משהו בניראות / בתדמית החיצונית שלה, בשפה הלא מילולית שלה משדרת סחבאקיות ולא מתייחסים אליה מספיק ברצינות.
גבר מלא איכויות שמעוניין בזוגיות רצינית, מעוניין להכיר את הנפש התאומה שלו, מגיע לדייט ואומר את כל המילים שכל אישה רוצה לשמוע אבל התדמית שלו ושפת הגוף שלו משדרים לאישה שיש כאן מישהו לא רציני, לא אמיתי. וזהו! הרושם הראשוני שלו הכשיל להם את ההזדמנות להכיר באמת.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם