
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם.
המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים ללא מילוליים כך המסר יעבור בדרך הטובה ביותר ונצליח בפגישות בינאישיות.
כשיש סתירה בין מסר מילולי ולא מילולי- המסר שייקלט וישפיע יותר יהיה זה שנמסר ללא מילים, בשפת הגוף והפנים.
מיומנויות תקשורת צריכות לכלול :
שליטה בדיבור – ברור, נגיש ומותאם להבנה לצד השני.
שליטה בשפת הגוף והפנים – מודעות לגוף שלנו, דיבור מחובר מבפנים מגיע עם שפת גוף תואמת ומחזקת את הנאמר.
הקשבה – יכולת הקשבה לצד השני, הקשבה למה שאומר ואף למה שאומר בשפה הלא מילולית, הרגשת האנרגיה ותזוזות הגוף והבעות הפנים.
מי נוכח בתקשורת הבינאישית? אני, המסר והאחר.
לאחר יש פרדיגמות משלו דומות או שונות משלנו, יש לו *סגנון תקשורת שגם כן יכול להיות זהה או שונה מאיתנו וכמובן יש לו פרשנות. הצלחת השיח היא כאשר הפרשנות זהה לכוונת המסר.
*בנושא סגנונות תקשורת אכתוב מאמר בנפרד כי זהו נושא רחב וסופר מעניין.
אחד הדברים החשובים בתקשורת זה לוודא שהפרשנות אכן נכונה לכוונתנו.
בתקשורת ישנם מס' סוגי מטרות, בתקשורת בענייני עבודה: ראיון עבודה, ישיבה, פגישת משא ומתן, מכירה, שכנוע התקשורת הינה אסטרטגית.
תקשורת אסטרטגית כוללת לרוב תכנון – חשיבה מהסוף להתחלה: מה אני רוצה להשיג בסוף התהליך?
נחלק ל – 3 רמות:
אתמקד קצת בנושא הרגש – רגש מגיע מתקשורת ויזואלית– שפת גוף ופנים, אנרגיה, כריזמה, כימיה. אני מרצה הרבה על תקשורת ויזואלית כי בסופו של דבר כולנו מונעים מרגשות.
בכל שיחה מתנהלים למעשה 2 ערוצים: אחד במציאות מולנו ואותו אפשר לשמוע במילים ואחד במחשבות שלנו שמונעות מרגשות פנימיים שמציפים אותנו.
מראה עיניים מיד שולח אותנו פנימה לתחושות, לבטן שלנו. ומה שמתיישב בבטן לא מרפה ומכריע על מה שנחליט בסוף.
אם מי שמולנו ירגיש רגשות חיוביים כמו: הוא נעים לי, הוא מרגיש לי אמיתי, הוא נותן לי תחושת רוגע, הוא נותן לי תחושת בטחון, הוא מרגיש לי אמין, יש כימיה, יש וויב טוב וזרימה טובה, הוא ממלא אותי באנרגיה, הוא משמח אותי וכו'
אז כנראה שנצליח להשיג את המטרה שלנו באותה שיחה.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם