
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה.
הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח אישי, סגנון לבוש, שפת גוף ופנים, סגנון התקשורת וההתנהגויות חברתיות וסביבתיות, אנשים מתרגמים אותנו ויש להם רשימה ארוכה של אפיונים: תכונות, יכולות, ערכים, אורח חיים, תחושות ורגשות.
אדם שבונה לעצמו מיתוג תדמית מתחיל ממודעות לעצמו בכל אחד מהסיממנים החיצוניים.
מי שינסה להתחפש ולבנות לעצמו תדמית שונה מאישיותו ומאפיוניו, מתישהו יתעייף ואף בסיטואציות מפתיעות ולא צפויות ייחשף שמשהו לא אמיתי, לא מחובר לדרך ששידר את עצמו. סתירה כזו יכולה לבלבל ואף ליצור משבר אמון.
לכן אחד הכללים החשובים בבניית מיתוג אישי ומקצועי זו האותנטיות, החיבור האמיתי בין הפנים לחוץ.
ברגע שבנינו לעצמנו את המיתוג שלנו בסביבת העבודה, כולם יודעים מה סגנון הלבוש שלנו, מה סגנון התקשורת, ההתנהלות היומיומית, שפת הגוף והאנרגיה והכריזמה בנוכחות שלנו.
אבל אז בעצם מגיע השלב של שימור המיתוג גם בסיטואציות מחוץ למשרד ולסביבת העבודה המוכרת והרגילה. לדוג' בטיולים, ביציאות משותפות לארוחה וכרגע גם בעבודה מהבית.
המיתוג המקצועי שלנו צריך לעבור גם דרך המחשב, אונליין.
לכן אציין 5 התייחסויות וטיפים לשמירת המיתוג האישי והמקצועי באונליין:
אפשר לתלות ציור או תמונה נעימה על הקיר מאחור, אולי עציץ, ממש ליצור אווירה וסביבה שגורמת לצד השני להרגיש שאתם נינוחים ונמצאים בסביבה דומה כמה שיותר לסביבה המשרדית שבה רגילים לראות אתכם.
כיבוי המלצה גורם לריחוק, חברכם לעבודה מתרחקים יותר ויותר מהניראות שלכם ומתרגלים למחשב מדבר. הריחוק הזה וההרגל לעבוד מול מחשב מדבר עלולה ליצור תחושה של חוסר רלוונטיות שלכם בעבודה, ולאיבוד הערך האנושי שלכם.
בנוסף, כל ההשפעה של הניראות שלכם נעלמת, המבט שלכם שמשפיע, החיוך, תנועות הגוף, כל מרכיבי הניראות שמשפיעים על האחר בשיחות לא קיימת וזהו הפסד גדול.
רצוי לעשות בדיקות בהתאם לשעות היום איך כדאי למקם את המחשב, האם להדליק אור וכמה.
טיפ נוסף, אם אין אור חזק בבית, רצוי למקם מנורה מאחורי המחשב, זו לרוב התאורה הכי טובה ומחמיאה.
ההמלצה להתלבש במדרגה אחת פחות מרשמיות הלבוש שאתם לרוב מתלבשים במשרד.
אם נהגתם להתלבש למשרד בלבוש קלסי שכלל חולצות מכופתרות, כרגע בבית רצוי לבחור חולצות פולו, חולצות איכותיות מבדי סריג. הצבעים חשוב שיהיו מחמיאים לאזור הפנים.
אם נהגתם להתלבש בחולצות פולו או חולצות מבדי אריג, שיפון, אז אפשר כרגע בבית ללבוש טי שרטים משודרגים, שנראים טוב ואולי גם מעניינים בגזרה שלהם.
ואם נהגתם ללבוש טי שרט ביומיום לעבודה, שמרו על הסגנון והקפידו שהצבע יחמיא לפנים והחולצות יהיו באותו הסגנון ולא הטי שרט של הבית.
לסיכום, אנחנו חיים בעולם ויזואלי גם אם הוא כרגע עובר דרך המסך. הניתוק של המראה שלנו עלול לגרום לריחוק חברתי ומקצועי ואף איבוד הצד האנושי והשפעת הניראות והתדמית שלנו על הסביבה.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם