
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות של פיתוח מנהלים בארגון לשם קידום מנהיגות פנימית התורמת להצלחת הארגון ומטרותיו.
בעולם העסקי הדרכה למנהלים, על אופן ההתנהלות מול העובדים, יכול להוביל לשימוש נכון יותר במשאב האנושי בארגון ולהוביל לעבודה חלקה יותר וטובה יותר של שדרת הניהול והארגון כולו. אחד הגורמים המשמעותיים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים וחברות הוא המשאב האנושי, בדגש על שדרת הניהול. פיתוח מנהלים ועובדים באמצעות הדרכה למנהלים בתחומי תקשורת בינאישית, שפת גוף, מיתוג ארגוני ואישי יכול להשתלם לכל ארגון. פיתוח מנהלים ליצירת מערכות יחסים מקצועיות שמבוססות על אמון והערכה יכול להיות הערך המוסף של ההתנהלות המקצועית ולהביא לתוצאות טובות של הארגון ויצירת זהות כלל אירגונית מנצחת.
תקשורת בינאישית טובה מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בינאישית מוצלחת אינם מולדות, אלא ניתנות לרכישה ולשיפור. המפתח לשיפור התקשורת הוא אימוץ הרגש של אמפתיה כלפי הזולת. אמפתיה בתקשורת האישית עם עובדים ומנהלים, מגבירה את האינטליגנציה הרגשית והחברתית של האדם.
המרכיבים של שפת גוף בכלל כוללים מרכיבים כגון תנועות גוף, קשר עין, חיוך, נימת הדיבור, הבעות הפנים, מחוות גופניות, יציבה ועוד. בשפת הגוף משתקפת כמובן, תכונות האופי והמרכיבים האישיותיים של האדם אך גם מצב רוחו, מידת ערנותו ומצבו הרגשי. למרכיבים השונים של שפת הגוף, השפעה עצומה על כלל התקשורת הבינאישית בינם לסביבתם.
כשמדובר על מיתוג תדמית למנהלים, תהליך המיתוג יעסוק בהדגשת הערך המוסף שהמנהל מביא לארגון. מהם האמונות החשובות שלהם, מה המצפן הערכי והמקצועי שלהם, באיזו מידה הם נכונים לקחת סיכונים על מנת להשיג את מטרותיהם. תהליך של פיתוח ומיתוג תדמית למנהלים יכול להשפיע רבות על העמיתים והעובדים שבכוחם לתרום בהשגת היעדים המקצועיים.
אם אתם זקוקים לשרותיי פיתוח מנהלים או מחפשים ייעוץ בנושא תקשורת בינאישית, כדאי שתכירו את גלית ניניו, יועצת למיתוג אישי ותדמית מקצועית. לסטייליסטית גלית ניניו יש ניסיון רב בליווי של לקוחות מכל המגזרים, בתהליכי ייעוץ והדרכה לבניית תדמית למנהלים ועובדים, כזו שמייצגת בהצלחה את הארגון ומטרותיו ותורמת להצלחתו.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם