
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות דרך שיפור תדמית העובדים בכל רמות הארגון. במהלך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים, ניתן להביא את העובדים לשדר בהופעתם החיצונית ובהתנהלותם המקצועית את המסרים הנכונים מבחינת העסק או הארגון וכך לשפר את תפקודם ואת תפקודו של הארגון כולו.
חברות וארגונים רבים מגלים את האפשרות של סדנאות העשרה לעובדים בנושאי תדמית, מיתוג אישי, שפת גוף ותקשורת בינאישית נכונה. סדנאות העשרה לעובדים בתחומים אלו יכולים לתרום רבות לא רק לארגון ולמטרותיו אלא גם לעובדים עצמם להתנהלות טובה יותר בחייהם האישים.
תקשורת בינאישית טובה של העובדים מהווה את הבסיס לצמיחת כל ארגון ולהצלחתו. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בינאישית לעובדים אינן מולדות, אלא ניתנות לרכישה ולשיפור. המפתח לשיפור התקשורת הוא אימוץ הרגש של אמפתיה כלפי הזולת. אמפתיה בתקשורת האישית עם עובדים ומנהלים, מגבירה את האינטליגנציה הרגשית והחברתית של העובד.
נהוג לחלק את סגנונות תקשורת לסוגים הבאים, משימתי, מנתח, מקדם ותומך. במקרים רבים לאדם יש סגנון דומיננטי שקל לזהות אותו ובמקרים אחרים ניתן לזהות סגנונות מסוימים על הרצף. כאשר במהלך תקשורת בינאישית של עובדים, מתאימים את סגנון התקשורת לזו של מי שעומד ממול, באופן אינטואיטיבי השיחה תהיה זורמת והמסר יעבור בצורה חלקה יותר. עובדים ומנהלים יכולים ללמוד לזהות סגנונות תקשורת, של עמיתים ולהתנהל בהתאם וכך לשפר את רמת התקשורת והאמפתיה שלהם ולהפוך לעובדים טובים יותר.
התחום של שפת גוף אצל עובדים מקבל תאוצה בשנים האחרונות עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף בתקשורת בין אישית טובה ובהצלחה עסקית. המרכיבים של שפת גוף אצל עובדים אינם גזירת גורל של מאפייני אישיותיים, אלא מרכיבים שניתנים לעיצוב בעבודה מעשית. ניתן להביא במהירות כל עובד לשימוש אפקטיבי בשפת גוף שניתן יהיה להגדיר אותה כמקדמת ותורמת לתקשורת בארגון ובחברה.
אם אתם מחפשים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים או זקוקים ליעוץ בנושא תקשורת בינאישית לבכירים כדאי שתכירו את גלית ניניו, יועצת למיתוג אישי ותדמית מקצועית. לסטייליסטית גלית ניניו יש ניסיון רב בליווי של לקוחות מכל המגזרים, בתהליכי ייעוץ והדרכה לבניית תדמית למנהלים ועובדים, כזו שמייצגת בהצלחה את הארגון ומטרותיו ותורמת להצלחתו.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם