הדרכות לעובדים ומנהלים

עובדים ומנהלים עוברים פיתוח אישי והכשרות מקצועיות ועדיין מרגישים שדורכים במקום ולא מצליחים להתקדם ולהצליח כמו שהם רוצים ומצפים (מעצמם ומהם).

דוגמא לתסריט שיחה שאני מקבלת לא מעט בשגרת העבודה שלי:

“אני יודע שאני טוב במה שאני עושה, שמה שאני רוצה לאמר ולהעביר חשוב ויכול לתרום, שמגיע לי להוביל אבל לא מרגיש שמקשיבים לי מספיק, לא מרגיש שמצליח לי כמו שאני רוצה או רואה את עצמי. מה יכול לעזור לקידום ההצלחה שלי?”

התשובה: להבין שחלק גדול מההצלחה תלוי בניראות, בתדמית החיצונית ובנוכחות.

פיתוח אישי וידע מקצועי חשוב אך חשוב לא פחות לקבל כלים לבניית תדמית, ניראות ונוכחות שתדבר אותך ותגרום לכולם להקשיב, להתייחס ולראות את כל מה שיש לך להציע.

המשפט "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו" נאמר מתוך הידיעה שאנו מושפעים קודם כל ממראה עיניים, מניראות ותחושות שעוברות לנו ממי שמולנו.

הגיע הזמן ללמוד לנהל את הנוכחות שלנו

ואני לא מדברת רק על בגדים. תדמית מורכבת ממס' גורמים שעוטפים אותנו ואת הנוכחות שלנו.

ההרצאות וההדרכות שאני מעבירה במשך שנים, מוכיחות שהכלים והמיומנויות לבניית תדמית וחיזוק התקשורת הבינאישית מרימות משמעותית את הצלחת העובד ובאופן ישיר משפיעות על הצלחת הארגון.

הכשרת העובדים/מנהלים בנושא התדמית מתחלקת ל 3 נושאים עיקריים וכך גם ההדרכות היומיות המוצעות:

בניית תדמית

מיתוג אישי ומקצועי, שיקוף נכון וחידוד של מי אנחנו ומה המסרים שלנו לסביבה.

מיומנויות תקשורת

תקשורת מילולית ותקשורת ויזואלית (שפה לא מילולית)

ניראות חיצונית

המראה שלנו ככרטיס הביקור שלנו, רושם חיצוני ובניית נוכחות מרשימה ונעימה

ההדרכות מעשירות ומועברות בדרך נעימה, כיפית, זורמת ובשיתוף הקהל

הדרכה יומית לעובדים ומנהלים:

כוחה של תדמית

נושאי ההדרכה:

הכרות ומודעות לנושא התדמית:

  • כוחה של תדמית – הכרות עם מרכיבי התדמית וחידוד התדמית הרצויה.
  • הנוכחות והפרזנטציה האישית שלנו כמפתח להצלחה.
  • כללים לבניית רושם ראשוני בעסקים ובחברה.

חיבור בין פנים לחוץ:

  • הכרות עם תיאוריות ומודלים מעולם הפסיכולוגיה להבנת האישיות.
  • תרגום הערכים והתפישות האישיות לסיממנים חיצוניים בניראות.
  • התמקדות בתכונות וחוזקות מרכזיות ותרגומם בתקשורת הויזואלית.

הדרכה יומית לעובדים ומנהלים:

מיומנויות תקשורת

נושאי ההדרכה:​

תקשורת בינאישית:

  • פיתוח מיומנויות תקשורת בינאישית.
  • סגנונות התקשורת הבינאישית.
  • הקשר בין סגנון התקשורת, הלבוש והניהול.


תקשורת ויזואלית:

  • מרכיבי התקשורת הויזואלית והשפעתם על הסביבה.
  • ניהול שפת הגוף והבעות הפנים שלנו.
  • דרכים לפיתוח כריזמה בנוכחות.
  • ניהול רמות האנרגיה באישיות.
  • אומנות יצירת הכימיה הבינאישית.

הדרכה יומית לעובדים ומנהלים:

ניראות ובניית סגנון לבוש אישי ועסקי

נושאי ההדרכה:​

ניראות וסגנון לבוש בעולם האישי והעסקי:

  • דגשים חשובים ליצירת מראה מטופח, מכובד וייצוגי.
  • בניית סגנון לבוש אישי ועסקי, הכרות עם קודי לבוש מהעולם העסקי.
  • ניראות בעולם האונליין.
  • ניראות דיגיטלית כחלק מהתדמית שלנו.


ניהול המלתחה והסטייל האישי שלנו:

  • התאמות של גזרות, בדים וצבעים לנתונים האישיים.
  • צבעים – מה משדרים הצבעים שאנחנו בוחרים בלבוש.
  • בניית מלתחה פונקציונלית.
  • בניית הופעות מותאמות לכל צורך בשיטות שילובים Mix&Match.

שיטות הוראה