
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף ותקשורת בין אישית, להצלחה ניהולית. המאפיינים של שפת גוף אצל בכירים אינם גזירת גורל של מרכיבים אישיותיים, אלא הרגלים שניתנים לעיצוב בעבודה מעשית. ניתן להביא במהירות כל מנהל לשימוש אפקטיבי בשפת גוף, שניתן יהיה להגדיר אותה כמקדמת ותורמת לתקשורת בארגון ובחברה.
המרכיבים של שפת גוף כוללים מרכיבים כגון תנועות גוף, קשר עין, חיוך, נימת הדיבור, הבעות הפנים, מחוות גופניות, יציבה ועוד. בשפת הגוף משתקפת כמובן, תכונות האופי והמרכיבים האישיותיים של האדם אך גם מצב רוחו, מידת ערנותו ומצבו הרגשי. למרכיבים השונים של שפת גוף אצל בכירים, השפעה עצומה על כלל התקשורת הבינאישית ביניהם לבין סביבתם.
נהוג לחלק את סגנונות תקשורת לסוגים הבאים, משימתי, מנתח, מקדם ותומך. במקרים רבים לאדם יש סגנון דומיננטי שקל לזהות אותו ובמקרים אחרים ניתן לזהות סגנונות מסוימים על הרצף. כאשר במהלך תקשורת בינאישית, מתאימים את סגנון התקשורת לזו של מי שעומד ממול, באופן אינטואיטיבי השיחה תהיה זורמת והמסר יעבור בצורה חלקה יותר. מנהלים יכולים ללמוד לזהות סגנונות תקשורת, של עמיתים ועובדים ולהתנהל בהתאם וכך לשפר את רמת התקשורת והאמפתיה שלהם ולהפוך למנהיגים טובים יותר.
התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות של פיתוח המנהלים בארגון, לשם קידום מנהיגות פנימית, התורמת להצלחת הארגון ומטרותיו. בעולם העסקי, הדרכה למנהלים על אופן ההתנהלות מול העובדים, יכול להוביל לשימוש נכון יותר במשאב האנושי בארגון ולעבודה טובה יותר של שדרת הניהול בארגון כולו.
אחד הגורמים המשמעותיים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים וחברות הוא המשאב האנושי, בדגש על שדרת הניהול. פיתוח מנהלים ועובדים באמצעות הדרכה למנהלים בתחומי תקשורת בינאישית, שפת גוף, מיתוג ארגוני ואישי יכול להשתלם לכל ארגון.
אם אתם זקוקים לשרותיי פיתוח מנהלים או מחפשים ייעוץ בנושא שפת גוף אצל בכירים, כדאי לכם להכיר את גלית ניניו, יועצת למיתוג אישי ותדמית מקצועית. לסטייליסטית גלית ניניו יש ניסיון רב בליווי של לקוחות מכל המגזרים, בתהליכי ייעוץ והדרכה לבניית תדמית למנהלים ועובדים, כזו שמייצגת בהצלחה את הארגון ומטרותיו ותורמת להצלחתו.
כל מה שרצית לדעת על תקשורת בנאישית לבכירים תקשורת בנאישית לבכירים מהווה את הבסיס לצמיחתם של מנהיגים מצטיינים בחברה. המיומנויות הדרושות לשם תקשורת בנאישית לבכירים
מה כדאי לדעת לגבי ייעוץ לצילומי תדמית ייעוץ לצילומי תדמית נעשה נפוץ בקרב מנהלים ובכירים בארגונים ועסקים, עם ההבנה של החשיבות של מיתוג אישי ועסקי.
על החשיבות של שפת גוף אצל בכירים ומנהלים התחום של שפת גוף אצל בכירים מקבל תאוצה בשנים האחרונות, עם ההבנה של החשיבות של שפת הגוף
על מיתוג אישי למנהלים בעולם התעסוקתי הצלחה בניהול חברות וארגונים תלויה לא רק בכישורים ניהוליים וידע מקצועי אלא גם ביכולת לבנות מיתוג אישי שיקרין את
איך שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לתורם להצלחתם של עסקים וארגונים שירותי ייעוץ תדמית לעובדים יכולים לקדם כל חברה וארגון בהשגת מטרותיו הארגוניות או העסקיות
מה צריך להבין לגבי פיתוח מנהלים בעסקים וארגונים התחום של פיתוח מנהלים מתפתח רבות בעת האחרונה בקרב עסקים, עמותות וארגונים ממשלתיים. גופים רבים גילו את החשיבות
דימוי עצמי – זהו מונח מופשט שתיאורטיקנים שונים הגדירו אותו שונה. המושג מתייחס לתכונות ואיפיונים שאדם מייחס לעצמו. המונח מתייחס להיבטים שונים בחיי אדם: דימוי
נושא המיתוג האישי תפס תאוצה בשנים האחרונות, הנושא עלה לראשונה בשנת 1997 כאשר הוטבע המונח החדשני של עולם השיווק המודרני: Personal Branding בעברית: מיתוג אישי.
תקשורת ויזואלית היא השפה הראשונה שמקבלת התייחסות בכל אינטקציה בינאישית. זו השפה הלא מילולית שאנחנו מעבירים לסביבה בכל מפגש עם אנשים (בעבודה, חברים, משפחה, מכרים
אחת התכונות הכי נחשקות היא: בטחון עצמי ולא סתם! זו נחשבת לתכונה הכי מוכרת מול אנשים מהו בטחון עצמי? האמונה של האדם ביכולתו להצליח במעשיו.
מיתוג תדמית אישית ומקצועית בעולם האונליין
המיתוג האישי והמקצועי, כולל הקרנה יומית של הסרט של כל אחד מאיתנו לסביבה. הסרט מספר לנו מי האדם שמולנו. על סמך סיממנים חיצוניים כמו טיפוח
כישורי תקשורת –7 השלבים של תהליך התקשורת
העברת מסר לאנשים אחרים יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, אך זהו למעשה תהליך שלעתים לא פשוט וכרוך במאמץ והשקעת משאבים רבים לטובת העניין. אנשים רבים מתקשים
מיומנות תקשורת בינאישית – הבסיס להצלחת המפגש בין אנשים
מהי תקשורת בינאישית? תהליך של העברה וקליטת מסרים בין בני אדם. המסרים עוברים בתקשורת כתובה, מילולית ובתקשורת לא מילולית. ככל שיהיה קשר בין המסרים המילוליים
מיתוג תדמית מקצועית לעובדים ומנהלים
באחד מהמקרים הקלאסיים שאני נתקלת בעבודתי, פנה אליי מנהל כספים בחברה שהונפקה בזמנו בבורסה ותיאר בפניי את התסכולים שלו. "לא רואים אותי מספיק בישיבות, נותנים
כולנו ממלמלים מידי פעם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", אך במציאות מעטים מתבוננים לעומק ורובנו שופטים על פי מראה עיננו בלבד (תדמית חיצונית, שפת
אם היתי שואלת חבר טוב שלך מה הכי מאפיין אותך? מה הדבר הראשון שעולה לו לראש כששומע את השם שלך, מה הוא היה אומר? ועכשיו,
תדמית היא דמות האדם בעיניי האחר. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט. למעשה זהו הרושם שאדם עושה על המתבונן בו והרושם נוצר על סמך סימנים חיצוניים שהאדם